dijous, 24 de març del 2016

PREGÀRIA PER DESPRÉS DE LA COMUNIÓ






Quant suau és la dolçor del vostre pa celestial. Quant admirable és la tranquil·litat i complerta Pau del qui us rep una vegada detectades les culpes i sincerament confessades. Sigueu mil vegades beneït Jesús meu! Quan estava sumit en el pecat, era infeliç.

Ara, no sols sento tranquil·litat a la meva ànima, sinó em sembla agradar-me anticipadament la Pau del Paradís. Oh! Quant cert és que el nostre cor fou creat per Vos estimat Senyor meu i que només lloat quan en Vos descansa. Per això us dono gràcies, i proposo fermament fugir sempre del pecat i les temptacions, i posar els meus sentiments en el Vostre Diví Cor, del qual espero l’auxili per estimar-vos fins a la mort. Amén.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.