dijous, 7 d’agost del 2014

EL SI NO FOS

EL SI NO FOS


Si no fos perquè tinc reuma
i el bronquitis amb fa tossir,
i que em passo moltes hores
desperta quan vull dormir.

Si camino un xic de pressa,
l’asma, ja se’m fa present,
els  ronyons cansats es queden,
i em constipo,si fa vent.

Si no fos que les sabates
m’estrenyen per tots cantons,
i quan l’hivern s’apropa,
m’omplo de penellons.

No puc menjar el que voldria,
en beure no hi puc pensar,
després de l’última malaltia,
en vaig deixar de fumar.

Tenia, quan era jove,
més força que un camell,
ara  només si refresca,
ja se m’arruga la pell.

                    Si no fos que el cor se’m cansa
perquè està ja molt gastat,
serà que en arribar a la vellesa,
sols es viu apedaçat?

De cafè no en puc prendre gaire
tinc molt  compte en el menjar,
si no fos que tinc tants mals
millor tot podria anar.

Si no fos que porto ulleres
perquè hi veig molt malament,
i dentadura postissa
perquè  m’han caigut les dents.

Tot el que jo us explico
em fa viure sens repòs,
altre cosa jo seria
si no fos , el si no fos.

                           ANGELINA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.